Sunday, February 12, 2012

A Book Signing Visit by CWC Artist, Hiromi Sato

This weekend I was signing the Blythe Collection guide book at Junie Moon. There were so many wonderful people, genuinely excited about the new book. See photos from the signing at the Junie Moon blog *Here*.

今週末は、代官山のジュニームーンで、ブライスコレクションガイドブックのサイン
会を行いました。たくさんの素敵な人々が駆けつけてくれました。そして本当にこの
本を待ち望んでいた様子が伝わり、私も感動しました!ジュニームーンでのサイン会の様子をぜひみてくださいね。

One our CWC Artists, Hiromi Sato came by the signing with a special present! She made cookies from scratch that were decorated to look like Blythe! She did an amazing job on these tiny, cute treats.

CWCのアーティストのひとり、さとうひろみさんも駆けつけてくれました!スペシャル
プレゼントまで持ってきてくれたんですよ!クッキーを手作りしてブライスみたいにデ
コレーションしてくれました。こんなに小さいものをこんなに可愛く仕上げてくれて
本当に彼女は才能あふれるアーティストです!!


Please check out Hiromi's whimsical and sweet illustrations at the CWC artist portfolio.

ひろみさんのアートはCWCのサイトでもご覧になれますので、ぜひみてくださいね!

* Detail of these adorable cookies.

1 comment:

  1. I like the new header photo June. You look so beautiful. You never seem to age. The Blythe cookies looks adorable. I'm going over to the Junie Moon blog now xo

    ReplyDelete